Otázky a odpovědi týkající se menzy JU

Na tomto místě naleznete nejčastější otázky a odpovědi týkající se menzy JU. Pokud zde nenajdete odpověď na svůj dotaz, napište ho prosím na adresy uvedené na konci této stránky.

FAQ: (často kladené otázky)

Po vložení do tankomatu v menze se mi neobjevily peníze na účtu menzy.
    Peníze vložené do tankomatu se nevkládají na účet stravovacího systému, nýbrž do systému IPS. Odtud je nutné je převést. Viz. propojení IPS a stravovacího systému.

Po vložení do tankomatu nelze převést peníze do stravovacího systému.
    Zřejmě jsou blokované nějakým jiným systémem, kde máte dluh. To zjistíte po přihlášení se na svůj účet v IPS na adrese: https://platby.jcu.cz:4450/

Po objednání jídla se mi u něj zobrazí nedotovaná cena. Proč když jídlo bych měl mít dotované?!
    Uvedená cena platí pro případně další objednávané jídlo. Cena za kterou byla objednávka uskutečněna byla vidět před objednávkou. Zkontrolovat si ji můžete v přehledu objednávek.

U jídla je tlačítko Nelze objednat. Proč?
    Proč dané jídlo nejde objednat je napsáno hned pod objednávkami. Jsou tři možnosti: a) nemáte dostatečnou výši konta; b) byl vyčerpán limit počtu objednávek na dané jídlo; c) objednávání bylo ukončeno.

V internetovém objednávání nevidím bezobjednávková jídla.
    Internetové objednávání jídel slouží k objednání jídel a je tedy nelogické, aby tam byla jídla bezobjednávková. Na všechna jídla je možné  se podívat před přihlášením.

Nové internetové objednávání mi nefunguje, objeví se hláška, že nemám vhodný prohlížeč.
     Systém nefunguje s některými staršími prohlížeči. Zajistěte si prosím upgrade na novější verzi. Doporučujeme prohlížeč Mozilla Firefox.

Po vepsání údajů pro objednávání přes internet se mi objeví hláška o nesprávné identifikaci.
     Zadáváte nesprávné uživatelské jméno či heslo nebo nemáte zřízen přístup (případně byl zrušen) nebo heslo bylo změněno. Zajděte na pokladnu menzy a nechte si znovu vygenerovat jméno a heslo.

Nejsem spokojen/á s kvalitou nebo množstvím jídla, kam se mohu obrátit?
    Všechny reklamace si můžete vyřídit u kuchařky, která vám jídlo vydává, ta za něj zodpovídá.

Mohu platit za jídlo bezhotovostně?
    Ano, prostřednictvím inkasa. Jak na to naleznete zde.

Na snímači se mi objevuje, že mám "Neobjednáno" ikdyž jsem si určitě objednal/a a dokonce mi systém strhl peníze. Jak je to možné?
    Pravděpodobně jste si objednal/a do jiné výdejny. Kam máte objednáno zjistíte nejsnadněji na objednávkovém místě (dotyková obrazovka nebo přes internet) pod ikonkou Objednávky. Věnujte prosím pozornost do které jídelny si objednáváte. Výdej v jiné jídelně není možný, Vaše jídlo se tam totiž fyzicky nenachází.

V jídelníčku a v objednávání jsou jídla označená jako BLP, D4 a D9. Co to znamená a mohu si je objednat?
    Jedná se o dietní stravu. Objednat si je může kdokoliv, jsou však určena lidem vyžadující určitou dietu. Více o ditním stravování naleznete zde.

Svoje dotazy, připomínky a pochvaly ohledně provozu menzy pište vedoucímu menzy panu Tomaschkovi - ptomasch@jcu.cz,  ohledně objednávacího systému správci systému panu Odvářkovi - odvarka@jcu.cz.
.